Aku & Lensa

Sunday, January 23, 2011

2010 - The Weddings

Hai..Ni semua koleksi gmbar-gambar kawin yg aku snap samada job aku sendiri, amik upah n juz tagging wit mentor.Dalam 1 tahun aku  di dalam bidang nie,mcm2 pahit manis n cabaran yang melanda.Serba sedikit mencacatkan rentak aku dalam bidang nie.Tapi i2 semua dh jdi rencah kehidupan.Nak ke x nak t'pakse aku redah gak.Aku teringat jata2 seorang yg bermakna dlm hidup aku, "kalu kecapi sesuatu tanpe pengorbanan n kesakitan,xkn lame kesan kejayaan i2 terpahat dlm hati n ingatan kite.Tapi jika seluruh kudrat kita digunakan, semua penderitaan n masalah kita dpt tempuhi,akan lebih manis lagi kejayaan kita.Dan jika kita kalah pn,atleast kita klh sebagai wira,kita klh mencuba..InsyaAllah"Trima kasih kpda semua yg membantu n memberi sokongan yg x putus untuk aku terus n terus mencube..
























No comments:

Post a Comment