Aku & Lensa

Sunday, January 23, 2011

Masjid AL-Ghuffraniah (In Memory)

2011,permulaan yang agak baik bagi aku.Alhamdullillah, aku berjaya mengharungi 2010 dengan berjaya(bagi aku ler).Dari segi dunia fotografi aku berkembang dengan baik, walau masih lagi belajar n belajar dan terus belajar.Julai 2010, akan sentiasa dalam ingatan aku.Akan sentiase menjadi semangat aku,akan sentiasa menjadi kekuatan aku.Banyak yang aku tempuhi dan belajar sepanjang 2010,terutama di hujung 2010.TERIMA KASIH kepada semua yg tak putus2 memberi aku semangat n doa untuk aku bangkit dari kejatuhan yang amat2 sakit bagiku,terutama kpda keluarga dan kawan2.Semoga arwah ibu tenang disana.Aku tetap akan merindui dan terus berjuang.









Hee..Ini first job aku yang lari dari kebiasaan,iaitu Wedding Photography.Aku telah dipanggil oleh En. Syukri Awang selaku wakil AJK Masjid Al-Ghuffraniah untuk mengabadikan kenangan masjid besar Sg. Siput(u) di dalam bentuk Custom Album.Dengan semangat tinggi sebagai anak jati Sg. Siput,tanpa alasan aku menerima dengan besar hati job nie.Dalam fikiran aku,mungkin ini peluang aku untuk memberi sedikit sumbangan kepada kampung halaman aku & masjid ini telah tersergam indah selama 40tahun sayang lah kalu dibiarkan roboh tanpa kenangan.Satu pengalaman baru bagi aku,dan alhamdullillah album Masjid Al-Ghuffraniah(In Memory) telah siap.Selamat menonton & terima kasih....

No comments:

Post a Comment